Hell let Loose Hell Let Loose [ TACTICAL WW2 SHOOTER ]

=WFT= RobinLollig

Administrator
Administrator
=WFT= Veteran
Founder
Super Donator
Server Mod
Squad
Post Scriptum
Media-Team
Aug 8, 2018
282
44
64
25
Netherlands, Zuid Holland
Wftclan.nl
Steam
View
da3421_dc99cf77ac5141a89768c10af0ccaef5~mv2.webp

Trailer

Gameplay

Images


INFO

REALISTIC VEHICLES
Deliver supplies to the front in an Opel Blitz supply truck, roll across the fields in a Sherman Firefly, flee a fearsome Panther tank in a Jeep or bombard the enemy position in a Priest. We plan to introduce up to 20+ vehicles into the game to serve a wide variety of functions.

Our first priority will be the inclusion of Supply and Transport vehicles before we widen the scope to the most prolific vehicles (Panzer IV, Sherman) and then introduce interesting variants such as the Sherman Calliope, Puma SdKfz 234 and Tiger II.



VEHICLE CATEGORIES

- SUPPLY
- TRANSPORT
- LIGHT ARMOR
- MEDIUM ARMOR
- HEAVY ARMOR
- MOBILE ARTILLERY
- TANK DESTROYER
- ASSAULT GUN
- HALF-TRACK
- SCOUT
- REPAIR



3 LEVELS OF WARFARE

Strategic
Play as the Commander and decide on the grand strategy as you deploy your forces and adapt to the ever changing situation on the ground. Communicating via radio, it will be up to you to summon reinforcements, supplies and powerful aerial and naval strikes while accurately assessing the situation on the front line.

Operational
Establish supply lines of trucks, transport vehicles and armored recovery vehicles. Supplies will allow your forces to construct minefields, defenses, and Garrisons. Failure to supply the front line will result in a devastating collapse.

Tactical
Play as an Officer and establish Observation Posts and Garrisons before working to determine the best course of attack or defense for your unit. Mark targets with your binoculars to notify the Commander and work together to flank, reinforce, supply and obliterate the enemy.
 

J-C

New member
Registerd
Mar 5, 2022
2
0
3
62
Tems, Oost-Vlaanderen, België
Steam
View
Hallo,

Ik speel HLL sinds een paar weken en shooters zijn helaas niet mijn sterkste kant, maar ik vind het wel leuk om te spelen.
Het is een kwestie van uw gading te vinden in de verschillende rollen.
Soms ruk ik op met het platoon, soms doe ik de achterhoede maar mijn ding is artillerie, meer bepaald precisie en ondersteunende artillerie.

Ik denk dat de meeste spelers de artillerie als een minderwaardige rol zien, of zoals in vele games, voor de campers, eassy kills en zo verder.
Soms speel ik met een vriend en doen we redelijk werk samen, dikwijls speel ik alleen en bekijk ik de voortgang op de map om te bepalen waar ik een bom zal droppen.
Dat neemt tijd in beslag maar is wel redelijk precies en als er eentje je komt uitschakelen dan betekent het dat je goed werk aan het verrichten bent.
Kills zijn leuk maar zeker niet het doel van artillerie, het kan de vijand uit zijn hol jagen, verblinden of killen, zoals een sniper die je niet kan uitschakelen maar je wel weet waar hij zit.
Tank's vind ik ook leuk om het vuur aan de schenen te leggen of eventueel te verblinden met een smokescreen, en die zijn wel enorm.


Dus heb ik mij ingelogd op dit om team maten te vinden die artillerie weten te waarderen als ondersteunde rol voor hun squad en deze ook willen/pogen te benutten.
Als squad zie ik meer een soort elite squad die in de front linie gaat, omzeilen van de vijand, en geen spring in,t veld team ( wat zeker niet verkeerd is )daar het voor de artillerie het risisco vergroot op teamkilling.
We zijn nog een leercurve aan het ondergaan in HLL, lever 51 en ik weet nog niet veel ;)
Maar ik doe opzoekingen en bekijk video's en probeer mijn kennis te vergroten

Zo, dit kan met ook aanschouwen als een voorstelling :)
 

Reverze

New member
Registerd
May 7, 2022
2
0
3
33
Ha J-C,

Ik haak me aan bij jouw voorstelling, dit is namelijk mijn eerste post hier sinds ik zojuist ben gejoined. Ik ben ook op zoek naar squad voor Hell Let Loose. Ik speel dit pas sinds eergisteren en ben eigenlijk tevreden in elke rol zolang ik in een groepje kan zitten wat lekker communiceert en samenwerkt.

Mocht je op zoek zijn naar een extra man zou ik graag meedoen! Ik ben wel een totale noob in dit spel nog dus mogelijk zal ik eerst wat onderzoek moeten doen naar wat arty inhoudt in deze game, maar het lijkt me leuk iets toe te kunnen voegen!
 

J-C

New member
Registerd
Mar 5, 2022
2
0
3
62
Tems, Oost-Vlaanderen, België
Steam
View
Ha J-C,

Ik haak me aan bij jouw voorstelling, dit is namelijk mijn eerste post hier sinds ik zojuist ben gejoined. Ik ben ook op zoek naar squad voor Hell Let Loose. Ik speel dit pas sinds eergisteren en ben eigenlijk tevreden in elke rol zolang ik in een groepje kan zitten wat lekker communiceert en samenwerkt.

Mocht je op zoek zijn naar een extra man zou ik graag meedoen! Ik ben wel een totale noob in dit spel nog dus mogelijk zal ik eerst wat onderzoek moeten doen naar wat arty inhoudt in deze game, maar het lijkt me leuk iets toe te kunnen voegen!
Zeker geintereseerd in een extra teammate.
Wij zijn momenteel met twee, is niet veel maar schijnbaar is er een probleem om pc en ps gamers samen te laten spelen waardoor er een vriend niet mee kan doen.
Wij gebruiken discord om te communiceren en spelen op allerlei servers, behalve franstaligen want die zijn nogal pietje precies in hun taal, fr = ok, andere = niet ok.
Het zou leuk zijn indien we al met drie kunnen zijn, dat geeft al meer mogelijkheden.
Mijn teammate speelt graag sniper of tankkiller.
Ik probeer hem erin te ondersteunen, soms met artillerie maar in mindere mate tegenwoordig of met de rol van support.

Als je nog geinteresserd bent, dan kunnen wij samen op discord afspreken.