Peloton Wat is de peloton sectie en hoe kom ik er bij?

De Peloton Sectie

Onze clan is op dit moment de grootste Nederlandstalige squad clan
Daarom doen we ook actief mee in clan battles en skirmishes.
In de Platoon doen we een grotere focus leggen op het teamwork aspect van Squad.
Daarom krijgt de Platoon ook eerste keuze bij Special Events

Wat word er van je verwacht

No bullshit policy - Serieus zijn, goed luisteren, inzet tonen.
  • Elke week aanwezig zijn bij een squad avond. Dit betekent dat je minstens elke week probeert 1x squad te doen met =WFT=
  • Voor alle Events is er een aan en afmeldingen plicht, Dit gaat via de apollo bot in de event kanalen
  • Meedoen met squad training events. Deze zijn namelijk essentieel om de cohesie binnen de groep te verbeteren en om op elkaar ingespeeld te raken.
Welke "Peloton" Ranks zijn er mogelijk

  • [Rekruut] Nieuwe member tot het Peloton
  • [Soldaat-2e] Zit 3 maand in het Peloton
  • [Soldaat-1e] Zit 6 maanden in het Peloton
  • [Korporaal] Zit 12 maanden in het Peloton
  • [Korporaal] Zit 24 maanden in het Peloton

"Peloton Infantry " Indeling Sectie 9-39 Leden
  • [Sergeant] | New Squad leader in the Platoon
  • [Sergeant 1e] | Experienced Squad leader in the Platoon
  • [Luitenant] | Leader over the Platoon section


"Peloton Vehicles" Indeling Sectie 2-9 Leden *Valt onder leiding van majoor

  • [Driver] |Dit is een Toegevoegde rank in de Peloton Sectie, Alleen nodig als er een vehicle mogelijk is
  • [Gunner] |Dit is een Toegevoegde rank in de Peloton Sectie, Alleen nodig als er een vehicle mogelijk is.
  • [Commander] |Dit is een Toegevoegde rank in de Peloton Sectie, Alleen nodig als er een vehicle mogelijk is.


:eek: Oeh klikt goed waar doe ik me aanmelden - HIER - Kan vanaf =WFT= Member Rank

Meldings Plicht - Hoe gaat dit in ze werking ?
In de Special Events Catergory, Kan je aan en afmelden via de Apollo bot in de vershilenden event kanalen


Aanwezigheid plicht - Hoe gaat dit in ze werking ?

Je moet minimaal 4x per maand aanwezig zijn [ op een squad avond ] *Tenzij je voor een lange tijd afmeld


Peleton First events - Zijn deze event's alleen voor de "peloton" ranks. Dit zijn de meeste Special Events
Nee op deze events zit een peloton first selectie dit betekent willen we 1 squad voor de training dan vullen we die eerst op met peloton members.

Peloton only events - Zijn deze event's alleen voor de "peloton" ranks.
Deze events zijn alleen voor members met een Peloton rank

No bullshit policy - Wat betekent dit ?
Wanneer je niet luistert of niet actief mee doet, Zal je verwijderd worden van de "peloton" Unit.

:eek: Oeh klikt goed waar doe ik me aanmelden - HIER - Kan vanaf =WFT= Member Rank
 
Last edited: