Squad SquadLeader Worden bij =WFT=

Heb je interesse om squad leader te worden

  • Ja

    Votes: 3 100.0%
  • neh

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    3
SquadLeader worden bij =WFT=

Een squad leader van 9 man is de moeilijkste taak die je kan hebben in squad. Buiten de commander


Maar er zijn veel leden die interesse hebben om hier beter in te worden. Tevens ben ik de persoon die nu bijna altijd Elke avond aan het squad leaden is. Daarom wil ik een training "Kamp" starten met de leden die interesse hebben om een [ Goede ] Squadleader te worden.

Wat zijn de eisen voor Sergeant [Squad leader]


Wat verwachten we van je ?

  • Een goede kennis over squad.
  • Willen leren om beter te worden in squad leaden.
  • Actief zijn in de clan.
  • Zo nu en dan Squadleader zijn met onze events.
  • 100+ uur in squad.

@=WFT= RobinLollig
Ik zal je gaan Helpen met squad leaden in een potje en kritiek opschrijven en uiten. Ken je niet tegen kritiek doe dan gewoon lekker niet mee.



Interesse gooi even een reactie hieronder
 
Last edited:
Hey Mensen! Guus hier, ik ben zojuist nieuw maar dit is wel iets wat ik zelf zou willen oppakken. Heb zelf ook wat tactieken gevonden die goed werken (1100+ uur Squad) en ben zojuist na een jaar pauze weer begonnen met Squad, en wat een goede game is dit geworden!

Wanneer is er een training? Kunnen we gewoon eens even kijken wie, hoe & wat, al vind ik de "serieusheid" stiekem wel leuk :)

Groetjes,
Guus
 
  • Like
Reactions: iLLuSiOn83
Hallo,
Ik vroeg mij af of deze clan nog steeds actief Squad speelt ?

Hallo Illusion,

Wij zijn erg actief bij spellen zoals Squad, ARMA en PS.
Heb je al een bezoekje gebracht aan onze discord server?
Daar zijn dagelijks (veel) members online en vragen regelmatig of er iemand mee wilt doen met een potje squad of iets anders.

Als je wil, kan jij jezelf aanmelden bij onze clan via deze link; https://forum.wftclan.nl/pages/Recruitment/
Dan kun jij contact opnemen met één van onze recruiters en zal hij jou verder begeleiden om binnen de clan te komen.
Ben je al lid? Kom dan snel op de discord server en speel mee!